9 idei de continut pe care publicul tau le va adora

Generarea unor noi idei de conținut pentru diferite strategii în marketingul digital nu este o sarcină ușoară. După un anumit timp, ideile bune devin din ce în ce mai greu de obținut.

Scopul acestui articol este de a enumera câteva idei de conținut foarte utile care pot fi utilizate pentru diverse strategii, canale și formate, cum ar fi: bloguri, social media, landing page-uri și așa mai departe.

1. Erori

Nimănui nu-i place să greșească. Cu toții, într-o măsură mai mare sau mai mică, vom merge pe calea evitării greșelilor, deoarece acestea ne pot provoca durere și disconfort.

Ei bine, știind asta, o idee de conținut care tinde să atragă atenția oamenilor atinge tocmai acest punct sensibil.

Exemple de titluri:

  • Faci această greșeală?
  • 7 Greșeli comune pe care ar trebui să le eviți în…
  • Această greșeală împiedică…
  • 5 erori… care îți…

Toate aceste titluri își propun să pună punctul pe „i” și să facă persoana care le citește să reflecte pentru o clipă: „fac ceva greșit?”.

2. Liste

Listele sunt un adevărat clasic în producția de conținut. Mai mult ca sigur ai văzut sau citit un articol de genul:

  • 10 lucruri pe care trebuie să le știi despre…
  • 5 sfaturi uimitoare pentru…
  • 7 locuri de vizitat în…

Listele tind să funcționeze foarte bine. Acestea atrag atenția oamenilor, iar publicul „digeră mai ușor” și te face să folosești puterea sintezei pentru a transmite publicului conținut relevant.

În plus, într-un studiu realizat în domeniul SEO (Search Engine Optimization), acest tip de conținut este printre cele mai utilizate în cadrul Google (mai ales că tind să rămână bine clasate odată cu trecerea timpului).

3. Mituri

Cuvântul mit, în sine, trezește curiozitate și tinde să atragă atenția oamenilor (cu condiția să fi stârnit, evident, curiozitatea cel puțin o dată a publicului tău țintă).

Iată câteva exemple de idei de conținut și titluri care pot atrage atenția publicului.

  • 5 mituri despre marketing-ul digital
  • Cele mai frecvente mituri pentru cei care…
  • Mit sau adevăr?

4. Întrebări și răspunsuri

Aceasta este o idee de conținut simplă, dar puternică, deoarece folosește ca materie primă probleme ale publicului care contează cel mai mult pentru tine: clienții.

Vorbește cu publicul tău și lasă-l să-ți pună întrebări. Răspunde-i și crează conținut pentru el. Facem acest lucru adesea și cu publicul nostru, iar rezultatele sunt de obicei pozitive.

După ce aduni întrebări comune de la publicul tău, vei avea la îndemână un mic arsenal de idei noi pentru producerea de conținut.

5. Trending

O altă idee de conținut care, de obicei, atrage atenția oamenilor foarte mult este trending-ul.

Viitorul este ceva care ne intrigă. Poate aduce teamă, nesiguranță sau optimism, speranță. Cu toții am vrea să prezicem viitorul, nu? De aceea, conținutul care se focusează pe trending este puternic.

Câteva exemple de idei de conținut populare pe care le puteți utiliza:

  • 5 tendințe de marketing digital pentru 2022
  • Acest trend promite să revoluționeze piața
  • Știți care sunt principalele trend-uri ale… pentru anul următor?
  • Această tendință unică poate schimba…

O particularitate interesantă: Acest tip de conținut poate funcționa bine pe tot parcursul anului, dar tinde să funcționeze mai bine la sfârșitul unui an sau la începutul celuilalt. În acest moment de tranziție, oamenii sunt mai deschiși și susceptibili de a fi afectați de noile tendințe ale pieței.

6. Studii de caz

O altă idee de conținut sunt studiile de caz. Acest tip de conținut este, în general, mai concentrat pe companiile B2B.

Demonstrând modul în care soluția ta a ajutat la rezolvarea unei probleme a clientului sau te-a ajutat să explorezi o oportunitate de piață, îți tangibilizezi soluția. În studiile de caz explorezi în profunzime cu ce provocări te-ai confruntat, cum soluția ta a rezolvat o problemă și ce rezultate a generat pentru client.

În plus, dacă compania ta se adresează clienților din diferite segmente de piață, este interesant să structurezi studiile de caz pe categorii, cum ar fi sănătatea, educația, logistica etc. Acest lucru va ajuta alte companii din aceleași industrii să înțeleagă modul în care soluția lor le poate ajuta în contextele lor specifice.

Spre încheiere

Acestea au fost doar câteva idei de conținut posibile pe care să le explorezi. Ți-au plăcut sfaturile? Dacă dorești mai multe sfaturi de conținut, scrie-ne în comentarii și putem face o a doua versiune cu mai multe idei pentru tine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *